streda 6. januára 2016

Nový začiatok

Týmto mojím prvým príspevkom Vás veľmi rád vítam na mojom blogu :)
V skutočnosti bol tento blog založený asi od septembra 2015, ale vtedy som si ešte stále nebol istý či sa chcem vrátiť k blogovaniu. Veci sa po prvýkrát dali do pohybu koncom decembra a pomaly som začal pracovať na dizajne. Ešte tu zatiaľ však okrem tohto príspevku nič iné nenájdete.

Ako sa to bude odvíjať ďalej? Popravde neviem ako rýchlo mi to pôjde, záleží od toho koľko toho budem v škole mať a či budem mať ešte potom chuť, ale nebojte, nechcem aby to tu bolo neaktívne a budem sa snažiť aj keď budem mať možno trochu pomalšie tempo pridávania. Chcel by som teraz začať pridávaním nejakých tých základných informáciach najmä kto je vlastne Lara Croft a zatiaľ aspoň nejaké informácie o tých najhlavnejších Tomb Raider hrách.

Dúfam že sa mi to podarí a že sa sem budete radi vracať :)

2 komentáre:

  1. Ahoj. Myslím, že když jsi přešel na blogspot, tak jsi udělal dobře. Já byla dříve na blog.cz a teď jsem spokojená. Tak držím palečky. Já se tu určitě občas objevím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja si myslím. Len mi to ide strašne pomaly, nemám moc čas :/

      Odstrániť