utorok 22. marca 2016

Tomb Raider 2 Remake

Niekedy na Tomb Raider fórach a sociálnych sieťach narazíte na niečo zaujímavé. Dnes sa mi podarilo naraziť na tento projekt Tomb Raider II remake, ktorý je vytvorený pomocou Unreal Engine 4. Na tombraiderforums.com bol tento príspevok vytvorený používateľom nicobass (autor remaku).

Hra má však ešte do svojej finálnej podoby nejaký čas, dajme tomu dlhý neurčitý čas. Gameplay a animácie vypadajú byť podobné s (identické s) Tomb Raider Anniversary. Tento projekt vyzerá zatiaľ nádherne, tak uvidíme, čo z toho nakoniec bude :)

Niečo podobné som chcel skúsiť, ale sa zdá, že ma už niekto predbehol :)

Dám sem zopár screenshotov a nejaké video, zvyšok si môžete pozrieť po kliknutí na odkaz vyššie.








5 komentárov:

  1. Vypadá to velice zajímavě, zatím jsem se setkala s hodně "remaky" v podobě amatérských levelů. Tohle ale vypadá jinak a velice zajímavě. I když teda já mám už dvacet let Velkou čínskou zeď napočítanou na kostičky a kvádry a lezení po římsách a Lara z Anniversary mi k ní absolutně nesedí, dávám Nicobassovi šanci a jsem docela zvědavá na finální podobu. Budu ráda, když zveřejní alespoň jeden level, abychom si to mohli zahrát. A docela mě zajímá, jak se popere s Croft Manorem. Ukousl si velké sousto, zatím to tráví docela dobře, tak uvidíme, jak to dopadne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja beriem Anniversary Laru ako vylepšenie tohto remaku, aj napriek tomu že pôvodné animácie sú super, nejak by mi to vadilo pri takej grafike a kazilo dojem z hry, plus keby bolo ovládanie pôvodné, myslím, že by sa to moc dobre neovládalo.

      Keď si spomenula ten Croft Manor, tak ma napadlo, že v podstate už ho má - z Anniversary, stačí si ho len upraviť.

      Napriek tomu všetkému, mám aj ja nejaké výhrady a všetko perfektné byť nemôže. Som však zvedavý aké to bude v porovnaní s pôvodnou hrou. :)

      Odstrániť
    2. Taky si říkám, aby si na něho SE nedošlápl. Musel by to ukecat na to, že to bude výhradně freeware a že tam třeba zmíní jejich jméno, protože Lara Croft je značka SE. Ale víš co, toto je beta verze a ve finále to může vypadat úplně jinak. Určitě to ale můžeme dál sledovat, kdyby vydal alespoň jeden level, byla bych velmi zvědavá.

      Odstrániť
  2. No páni, to vypadá zatraceně dobře!! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zatiaľ hej, uvidíme či to vôbec dokončí, pretože je toho dosť. A dúfajme, že to Square Enix nezatrhne :)

      Odstrániť