nedeľa 3. júla 2016

Zmena dizajnu - Leto 2016 - 20 Years of Tomb Raider


Keďže je tento rok 20. výročie TR, rozhodol som sa tak trochu na tento námet urobiť aj dizajn môjho blogu. Ja osobne som s výsledkom spokojný. Stálo ma to síce trochu viac námahy s úpravou kódu a príspevkov a pozadie mi zo začiatku nechcelo sedieť tak ako som chcel ja, ale nakoniec sa podarilo. Viditeľne sa zmenila šírka blogu, veľkosť záhlavia stránky, v ktorom sú zapracované rôzne predmety z TR, a po bokoch sú screenshoty z hier. Dúfam, že sa vám táto zmena páči tak ako mne :)


8 komentárov:

  1. Velice povedené - parádní nápad i provedení, velmi se mi to zamlouvá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :-O Tak ten je přenádherný! Briliantní nápad!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je velmi pěkný a navíc sladěný do odstínů mé oblíbené barvy. Úplně ses mi trefil do noty!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. uuu, mám deja vu, trochu mi připomíná můj minulý design s LCTOO :D ale povedl se ti a vypadá to tu skvěle, moc se mi líbí ty screenshoty po okrajích :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Náhoda, pretože som ho nikdy predtým nevidel :D Teraz som lovil v tvojom blogu, aby som našiel ako vypadal a bol fakt super, oveľa lepšie než čo som spravil ja. A ďakujem :)

      Odstrániť