piatok 20. januára 2017

Lara Croft GO - moje dojmy


Nedávno sa dostala Lara Croft GO aj na PlayStation 4 a Vitu. Konečne som mal čas to na PS celé prejsť aj s novou kapitolou Mirror of Spirits.

Hral som prevažne na PS Vite ale spustil som to aj na PS4, nakoľko ma zaujímalo niektoré veci. Ako prvú vec chcem podotknúť, že hra je cross-buy teda ak si ju kúpite môžete ju hrať na PS4 i PS Vite, dokonca hra podporuje cross-save takže môžete pokračovať tam kde ste prestali a je jedno na akej konzole hráte.



Beh hry na Vite bol občas strašný ale väčšinou to bolo ok. Chcel by som vytknúť na Vite strašne dlhé načítavanie hry, levelov, keď ste náhodou umreli tak ste čakali dlho, na PS4 však všetko nabehlo za pár sekúnd. Okrem iného mi párkrát v hre kleslo dosť fps (počet snímkov za sekundu), a zopárkrát mi hra dokonca spadla.

Ovládanie na PS4 je pomocou tlačítok, touchpad nefunguje, je však jednoduché aj napriek mojim obavám. Na Vite je aj podpora pre ovládanie dotykovou obrazovkou, ktorá funguje rovnako ako verzie hier na mobile.


PlayStation verzia samozrejme obsahuje aj trofeje, dokonca i platinovú za získanie všetkých trofejí a niekoľko je aj z novej kapitoly.



Kapitola Mirror of Spirits bol pre mňa zážitok. Pekne spracované prostredie inšpirované sídlom, puzzle s novými elementmi a Lariným dvojníkom.


Samozrejme hru som už hral predtým na Androide, ale strašne ma zaujala nová kapitola a chcel som zistiť ako sa vývojári popasovali s portom na PlayStation. Celkom im to vyšlo, akurát by ešte mohli opraviť to občasné spadnutie na Vite. Inak nemám veľmi čo vytknúť. Ak ste hru nehrali, tak to určite spravte. Stojí to za to :)

2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Je to skvelá hra čo sa týka mobilov a handheldov, dá sa však nájsť aj na steame. :)

      Odstrániť